questions

härligt väder, sol, sol! om bara snön försvann helt nu!
tänkte göra en sån här jobbig sak med massa frågot, för er som vill veta lite mer om mig, det kommer ju fram lite om en själv iaf.

Lovar du att vara ärlig? yez
Du heter: Louise
Smeknamn: louiz o lite annat haha.
Beroende av: mat? DANS, bby
Vad tror folk om dig? säkert mkt.
Stämmer det? typ nevah
Vad får du oftast komplimanger för? Olika.Mest dansen
Vad säger du för att imponera på någon? Don'no haha, det kmr väl bara, inga inövade lines här inte x)
Hur imponerar man på dig? vet inte? snäll, rolig, ärlig, stilen
Brukar du skratta för dig själv? JA alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: 'hej<3 du,vill du ta med din skinnjacka imorgon så jag får prova den, vilken size var den?'
Var bor du? ehm kumla...
Trivs du där: aa bästa, NEJ vad tror ni
Äger du några converse: no no
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nej en engångsgrej.
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk i mot något: nej
Nästa mål i ditt liv: ehm, mer sparsam med pengar kanske
Hur svarar du i mobilen: -' hallå ' 'eey'
Vem ringde du senast? Bby samuel<3
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  att han hann med tåget.
Antal timmar sömn inatt: 6 kanske
Sov du ensam: nej, med min älskling
Brukar du komma i tid: nja... beror på
När mår du bra: glada vänner, när jag dansar, sol o värme. älskling
När blev du fotad senast: i helgen
Hur känner du dig nu: glad men seg 
Vanligaste färg på dina kläder: ingen spec, olika :)
Vad tycker du om fötter: uäh
Vad saknar du: min samuel, (already)
Hade du en bra kväll igår: yes den var bra
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: Ofcourse
När brukar du oftast gå och lägga dig: mycket olika.
Är du blyg? inte ofta, sometimes, beror på.
Vill du hellre ha mail än brev: aa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jarå
Har du spytt offentligt: ..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: testa allt som vi tjejer inte kan antagligen
Är du nöjd med ditt liv: ja =)
Är du bortskämd: ja, om jag ska vara ärlig
Vad gör du i morgon: dansar
Vad är det värsta du vet? hmm. småkryp;S och att ha tråkigt
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? för mycket!!
Vad längtar du till? SOMMAREN
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, det vet jag att jag har. i have found my soulmates på gymn.
Vad är det finaste du fått? kärlek
En speciell dag du minns: finns många speciella dagar ju, kan inte välja!
Hur gammal är du: 16, 17 i september
Om fem månader: hoppas jag att jag bor i sthlm o lever livet.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: sami, en vän, eller mamma.
Vilken tid gick du upp idag: 7, somnade om igen till 12.
Vad ska du göra ikväll: Audition
Är det okej att gråta: såklart, man ska visa känslor
Laddar du ner musik och film från Internet: japp
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, shoppa shoppa, resa och dansa
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: No way, ingen betydelse.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag vaknar ;)
Har du piercing: yezir
Vill du gifta dig: aa, tror det
Vill du ha barn:  aa, men kmr aldrig våga föda
Solar du ofta: nja. inte ofta
Är du bra på att laga mat: NEJ haha
Gillar du att dansa: It's my life<3
Är du flygrädd: nerå
Hur vig är du: är dansare så, vig är ja väl
Vad dricker du helst när du är törstig: coca cola eller vatten
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry's ofc
Tror du på ett liv efter döden: aa det gör ja,eftersom ja hoppas på det.
Tycker du om sushi: för gott!
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn nuför tiden.
Bor dina föräldrar tillsammans: nope
Har du tandläkarskräck: ja jag hatar att gå dit.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll
Vilken ögonfärg har du: brun/gröna. dom byter färg då o då.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:  aa
Biter du på naglarna: gjorde!! men fick hjälp o sluta och fick långa naglar, men nu e dom korta again, måste fixas.
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: dansar typ varje dag i veckan. det är motion och världens bästa träning och så äre ju rolig också.
Senaste låt du hörde: turn my swag on - souljah boy ft. lil wayne
Vad gör du på helgerna: olika! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0