Lördag

Gick upp tidigt imorse, runt 9 tiden lämnade jag sami som låg kvar och sov i min säng,  och sen var det bara in och repa inför modeshowen som är den söndagen den 29 mars på Club 700. Det är vad jag vet än så länge! Ska visa upp kläder, sen blir det dans i nummret också, Det blir nog kul :)) kommer veta mer om allt snart! Tränade i två timmar, sen åkte jag hem och gosade ner mig i sängen igen bredvid buby, <3 Vi har ätit lite mat och han har nyss åkt hem, och jag ska snart börja packa lite och kanske,kanske åka och köpa något o ta på mig ikväll, känner att jag vill ha någonting nytt:b För ikväll blir det party like rockstars med tjejerna i karlskoga, at lou's place, vi blir runt 14 tjejer? iaf, jag är för sugen på choklad, och det var min mamma också, så hon har gått för o köpa det. Om vi inte hörs ikväll så hörs vi imorgon ;)
i'm out, ha de bra ikväll, cuz I will !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0