Hola

vaknade med min älskling både igår & imorse, im so in love! skolan seg som vanligt, men tur har jag mina tjejer där. matte prov igår, mindre kul;S IG som vanligt, det är jag helt säker på. kommer aldrig klara den där skiten , fuck that. Mycket dans nu på G, and im happy about that :D Ikväll är det audition till Drömsommarjobbet, skulle vara kul o få det, men har inte världens bästa solo så är inte så säker, haha, men det är kul med auditon iaf. Redan fredag imorgon, då blir det dans med fabulous. yezir! Nästa gång vi visar oss är på Dansens dag 29 april, be there! På lördag blir det sthlm med lousie & viktoria! Vi var där förra veckan men vadå, man måste uppdatera sig lite ;p

peace out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lova det<3

bli inte rädd för mig bara för att ni fick veta det nu! Jag är inte farlig haha

2009-03-26 @ 13:37:29
URL: http://idaosterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah ;) akta dig<3 nä. Men fan vad jag är frän och våga säga det. men jävlar asså

2009-03-26 @ 13:41:00
URL: http://idaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0