Hey

Har inte bloggat på ett tag, Men det var skolan idag som vanligt, baby sov hos mig inatt. Hade engelska lektion, och två dans klasser. Vi ska börja med ett eget koreograferat solo, så det är bara att börja fundera på hur det ska se ut! Efter så åkte jag på mötte med en i från studiefrämjandet, för att snacka lite om våran grupp o så=) Det gick snabbt, sen åkte jag hem till min sami, och vi har nyss varit hemma hos mig i kumla för att hämta grejer,för jag sover hos honom inatt. Så mysigt, och perfekt att gå ner till skolan på 1 minut ;) nu ska vi ta någonting att äta. Sen blir det sängen.
Imorgon blir det dansträning med fabolous i 3 timmar, så skönt att vara igång :):) peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0