hemma med b&j's

aa ben&jerry's alltså;)

nu är jag hemma efter en lång lång dag! vi har hunnit med mycket idag,
dans dans dans. är så glad när jag dansar, man kan inte beskriva den känslan för de som inte är dansare, det bara går inte, man måste vara dansare för att förstå den känslan. tränade ifrån halv 3 till  halv 6 idag, och sen gick jag o mötte min älskling samuel, fyfan, det behövdes. sen hade jag ragga egentligen, men vi skippade den, vi tjejer gick och åt på BK istället, det behövdes också eftersom att jag inte hade ätit sen halv 12!! nu sitter jag här med mitt glasspaket, så jävla tjock, men jag förtjänar det idag också haha. imorgon ska jag ta mig en sovmorgon, shit vad jag belönar mig själv nu känner jag. sen ska maja & jag in till någon hårsalong och låta dom pröva frisyrer till modevisningen som vi ska gå nästa helg ( kommer mer info om det senare ) och sen drar jar till skolan och dansar, först balett & sen får vi tid till våra dans solon. perfekt =) efter så ska vi träna med gruppen, och sen ska jag ha myskväll med min älskling, åh jag längtar!
underbart är det. På lördag blir det fiesta med tjejerna. Och på söndag ragga-workshop! känns som en toppen helg. peace


Kommentarer
Postat av: Emmelie

tack :)

2009-03-12 @ 22:28:22
URL: http://twwinie.blogg.se/
Postat av: carro

kan du inte lägga upp video på när ni dansar? =)

2009-03-13 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0