Hemma ifrån sthlm

hey ya'll!
sthlm har verkligen varit skit bra, jag vet inte vart jag ska börja ens! men aja, igår åkte vi upp med bil till sthlm till louise's lägenhet. Kollade tv med chips & cola, kolla Americas best dance crew, 'planerade rån & dansade balett' hahahahahaha, internt ! inte världens bästa blandning! skulle försöka lägga oss tidigt, men på kvällen blev vi för taggade, till slut somnade vi iaf. Gick upp vid 6 kanske, gjorde oss iordning och sådär, ovanligt snabba var vi, så vi var ute vid tunnelbanan redan vid 7..Vi var över taggade. Så var tvungen'' Ne,tjejer vi låtsas som att vi redan går här'' 
" Ah fan, jag orkar inte gå till skolan, fan va tråkigt,jag vill sova."  hahahahaha så fula, vi var tvungna, säkert intern skämt med!
Framme vid fryshuset fick vi vänta en stund, sen kom ett par lärare o hämtade oss, så fick vi först kolla på 1ornas streetlektion, med ny lärare Jonas Valldés, så skön han är, vi hängde med han lite efter lektionen. Sen så var det möte och så med alla danslärare, verkade verkligen skit bra!! Sen på lunchen drog vi till kungshallen och åt, kinamat för min del, kollade några affärer och sen drog vi tillbaka till frys för att kolla på 2ornas balett lektion. Efter så drog vi upp på stan ända tills det var dags att ta bussen hem. Hittade en massa bra saker, nice stuff, kanske blir bilder later..... men det blir audition om exakt 2 veckor, =) hoppas på det bästa, jag vill bo i sthlm NU!

nu ska jag testa alla mina nya kläder & sen ska jag sova tidigt.
imorgon blir det dans dans dans! :D
peace¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0