at bby's place

har precis kommit hem till älskling. han mötte upp mig på stan, det var meningen att vi skulle gå på stan, men vi åkte hem istället. Är så trött. Kom hem klockan 2 inatt, lite bilder kommer från kvällen senare :) Sami pluggar, och jag ska snart ner o kolla på en workshop, för jag orkar inte vara med o dansa, ska vila upp mig tills imorgon då det gäller. Audition till fryshuset =) ska nog gå bra. ska upp tidigt,tidigt imorgon för ska vara' på plats i sthlm halv 9 på morgonen. take care ya'll
peace

bilder från igår. Blev ganska lugn kväll, med dans och girly talk. ;)










haha skön bild på lorre.

Peace!


Kommentarer
Postat av: ida

det där såg svin gott ut! :) Vad är det för något?

2009-03-17 @ 20:38:44
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0