17 mars

Audition till frysen(år 2) igår gick bra! Vet att jag kunde gjort bättre ifrån mig, men hade sovit 2 timmar o så, men helt okey! Först hade vi röresletest,sen balett, sen street & modern. Nu hänger det bara på om det finns tillräckligt med platser för oss till 2an. ;S jag vill verkligen, so bad! Kom hem runt 8 ifrån sthlm, blev avsläppt av louise pappa (som var så snäll och skjutsade oss) hemma hos sami, och sov där inatt. Bby, du gör mig hel alltså ;$ när jag är trött och inte orkar någonting, och allt bara är fel, då finns du där och då känns allt så mycket bättre!

först skola idag, vi ska inte snacka om skolan uäh! efter skolan gick jag,louise och emmelie o köpte mat på SAIGON, så gott, shit det är billigt också kom vi på! (a) Tog med maten till centralstation där vi skulle dansa med gruppen, som vi gör varje tisdag 3-6. Åh vi har så roligt tsm! Men just den här veckan kommer det bli alla dagar i veckan. Eftersom vi ska visa upp oss för första gången på fredag på Wasa gården. (stavning)  det blir lite 'smakprov' på olika danser, så att ni får se ungefär vilken/vilka stilar vi kör =) Större blir på dansens dag. Men kom och kolla på fredag, de börjar 6. Ska ta och duscha nu, och vila, har inte vilat ut på jag vet inte hur länge? Det är något hela tiden haha. Älskling kommer ikväll<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-17 @ 19:52:19
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra dom också!! :) Har nyss börjat följa din blogg via Bloglovin', hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du skulle följa på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

2009-03-17 @ 19:52:33
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

:), nej jag skriver på engelska för jag är från tyskland ser du :D Så det är folk från sverige och tyskland som läser så jag tänkte liksom, varför inte blogga på engelska? :D

2009-03-17 @ 22:02:40
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0