vädret

åhhh, vad jag älskar det här vädret!! inte för att jag kan njuta av det fullt ut, men tänk er när man varit instängd hela dagen & kommer ut i den här värmen,underbart ju. har sovit hos min älskling i 2 dagar nu, och jag kanske har sovit 5 timmar per natt -.- men jag har klarat av dagarna galant & vi dansar för fullt... och imorgon har vi bett om att få dansa ute i stadsparken halva dagen, hoppas hoppas! annars kan man inte göra så mkt när man jobbar, snart har jag gjort en vecka, bara 3 kvar, i helgen blir det harge, sol & bad <3
förövrigt är jag riktigt taggad på att dra till grekland, skit billiga resor nu när det är så varmt.. dom måste fortsätter att vara billiga så får jag hoppas bby följer med, :*

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

coola hiphop tjejen

2009-06-26 @ 13:13:52
Postat av: louiz

haha aa!

2009-06-26 @ 13:24:39
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0