uppträdande

bby sov hos mig inatt, vi gjorde american pancakes mitt i natten o.s.v, somnade inte förns vid 3 tror jag, :) härligt skulle det vara o bo själv, som jag gör nu i några dagar.
skolavslutning idag då, sammi hade också det, hans var tidigare så han var borta när jag vaknade. härligt med sommarlov nudå, vädret kan man ju snacka om.... lite bilder kommer sen! Sitter här och lyssnar på musik för tillfället, ikväll är det uppträdande på våghustorget med FABULOUS, be there 20.50. så snart ska jag in och möta tjejerna.

ttyl :*

Kommentarer
Postat av: saraQ

blev era pancakes lika goda som våra?! :D haha

2009-06-04 @ 16:42:15
URL: http://saraqandrea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0