update nurå

har knappt skrivit någe sen i söndags, men nu är jag tillbaka :)
har precis fått bilderna från andreas birthday i söndags, så tänkte lägga upp några! men först tänke jag berätta lite kort om vad jag har gjort, inte för att jag har gjort speciellt mycket under dom här två dagarna. I måndags kom min bby till mig, han sov här och det var såå mysigt, på dagen hade han match i nora, och efter åkte jag till honom, efter att ha latat mig med ben&jerry's strawberry cheesecake, rekomenderat den starkt, haha! men iaf så jag har spenderat dessa två dagar med min älskling, och jag sov hos honom inatt, vi vaknade sent och nu sitter jag här och han är på träning :) får se vad som hittas på ikväll. Sverige-Malta på tv ikväll! hihi.

här kommer lite bilder. :* peace





 nela,johanni,me,irma,sara, andrea  ;)








nela fixar


anna längtade efter att bada :)


haha sötan irmz

drinkz & sång för andrea haha ;))


cheers


FOOD



sen blev de smores som består av kex, smält marshmallows & choklad. hade aldrig ätit förut, men det var mkt gott!







efterrätt

simon,sara,isaac,ibou :)


jag & baby

vik,johanna,lorena:)


tack för kvällen ännu en gång:)

Kommentarer
Postat av: anna

för det första, jag är skev på alla bilder! 7(som vanligt) haha och för det andra, jag vill ha bilderna:D

2009-06-13 @ 19:31:43
URL: http://annabohmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0