sytycd

so you think you can dance, programmet får mig att vilja jobba och kämpa ännu mer och bli en bättre dansare, man blir så inspirerad och jag vill utvecklas och bli ngt inom dans, jag vill, jag kan, och jag ska!! blir så himla rörd av alla duktiga dansare alltså. vill spec utvecklas i modern,lyrical jazz o.s.v! det är bra början med att börja jobba och dansa det på Måndag.. för då börjar mina 4 veckor med dansjobbet wiho:D men det är då solen ska titta fram, så typiskt. flopp, men vad gör man inte för dansen + some cash? :D skitsamma om ja är instängd från 9.00-17.00 och blir vit, jag kommer utvecklas som dansare,bli vältränad igen, och make some cash! haha, man måste tänka positivt!
 
sthlm 2morrow!!:D i'm out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0