Outfit

helt död. blev stan med johanna från kl 12 till nyss typ. senare kom lorena, så gick vi till java och åt lite! köpte iaf en klänning tills imorgon, har inte bestämt mig om jag ska ha klackar eller inte. är skitseg och ont i huvudet har jag. btw, Ken ring var i örebro, hann satt på Subway med hans homies, och så märker jag att alla vänder sig och kollar åt mitt håll där jag kommer och går, sen när jag går förbi. Alla ba, DAMN, look at that girl.. osv hahaa, lite kul i och med att han är "lite" äldre än mig , det var dagens iaf, så kul när man verkligen märker haha..

såhär såg jag ut idag!



Kommentarer
Postat av: agnes

sv; haha tack :)

2009-06-01 @ 20:05:29
URL: http://aagnesw.blogg.se/
Postat av: sara

vart e trojan ifran? :)

2009-06-01 @ 20:49:25
Postat av: Anonym

tröjan är ifrån Gina tricot.

2009-06-01 @ 20:59:21
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: i d a

haha damn girl, vilken booty du har alltså den skulle man lätt döda för :D

2009-06-02 @ 06:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0