no more school for summer

hello ya'll.
igår efter krampen följde louise & emmelie med mig hem, vi köpte en varsin pizza och gick vi hem till mig. efter fixade vi oss. När vi var klara började vi dricka lite och väntade på some ladies som skulle komma och förfesta lite med oss, skit trevligt hade vi, det var kul att ni alla kom, sen drog vi till klaras på krampen festen och det var trevligt, men kunde vart bättre musik. Men var i mkt bra sällskap som tur var, hoppas på fler kvällar tsm =) ty ladies! Sen följde lou & em med mig hem och sov, och det blev ingen skola för mig idag, fett onödigt att åka in för och fika på mattelektionen för att sedan åka hem kände jag. Imorgon är det skolavslutning som gäller, och det känns so freakin' wonderful, I'M FREE! på kvällen ska vi uppträda på marknadsafton, men nu har vi fått lite svårigheter, vi saknar nämligen en medlem som är i norge helt plötsligt... so, vi får göra det bästa av det helt enkelt.

Har kollat på Paris Hilton's new BFF, töntigt program egentligen men så kul att kolla på, haha! Och nu sitter jag och väntar på min älskling som ska komma hem till mig & mysa, vi har min lägenhet för oss själva i några dagar, så han ska bo här. Mamma är i Italien och har det sjukt bra, fick nyss sms ifrån henne, det är 31 grader i skuggan och här regnar det sönder.... -.- men jag är glad för hennes skull, det förtjänar hon.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0