mys med karlskogaborna

haha, förlåt älsklingar med erkänn att det låter bondigt när man säger så?
jag har precis kommit hem till kumla, har varit en jättemysig kväll, med film mys,snack, skratt o lite fotboll hann vi med på vägen till bussen! ;) Åh om vi kunde ses oftare än vad vi gör nu när det är sommarlov, i vanliga fall ses vi ju varje dag, varför vi inte gör det nu på lovet är för att det kostar mycket och det tar ganska lång tid att åka till karlskoga från örebro & tvärtom med buss, om man skulle åka in varje dag skulle de bli dyrt.. Så får hoppas att de hittar sig en bra lägenhet här i örebro snart så att vi kan komma o störa dom varje dag om vi så vill och dom till oss :D cuz thats my best homies right there, LOVE. Sitter och pratar med min älskling nu, vi planerade att vi skulle till sthlm i helgen, men kom sen på att det var midsommar och då äre ju stängt, & eftersom att jag börjar jobba Mån-Fre från den 22 skulle vi ta en helg men han kan inte förns om 3 helger isf,surt men så är det, så ska försöka ta mig upp på torsdag med mammy :) sen får jag och älskling ta våran helg om 3 veckor då -.- ska iaf bo hos honom Mån-Ons den här veckan, för han har lägenheten för sig själv. det ska bli mysigt :) vad händer på midsommar då? har själv ingen aning än, hola?
nu ska jag inte skriva en bok! peace


förra sommaren i harge! då när jag höll mina egna naglar så långa :( miss them haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0