Knock you down

hey ya'll.
jobbat idag till kl 5! showen kommer att heta R.A.M, som är en förkortning på någonting som jag inte vet haha. iaf, så får ni komma & kolla. mer info kommer om någon vecka! Efter jobbet gick jag till ida, sen mötte vi upp carro, sen vidare till nicolas... :) ida & carro tatuerade sig, man blir så sugen själv på en till! ;) senare åkte jag hem, duschade och fick veta att mamma beställt en resa till mig & sis till london i höst, wihoo, bara sådär:D sen gick jag för att möta Louise, vi gick en promenad genom kumla, satte oss ner & pratade, oj vad mycket kul minnen vi snackade... hahaha, jag blir så glad när jag tänker på det, vad vi skrattade! <3 har tappat mat lusten helt under dom senaste dagarna, vet inte vad det beror på.. men har inte ätit någonting förutom frukt? aja, nu ska jag göra mig iordning för att sova & bli redo för ännu en dag på jobbet.

 

Sometimes love comes around (love comes around, love comes around)
And it knocks you down
Just get back up
When it knocks you down (knocks you down)
Sometimes love comes around
And it knocks you down
Just get back up
When it knocks you down (knocks you down)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0