King of pop is dead at the age of 50

Michael jackson blev bara 50 år.. =(
inatt när jag fick reda på att michael jackson fått hjärtstillestånd & sedan dött på sjukhuset, kunde jag inte fatta det och kan fortfarande inte fatta det! Han är en legend, och alla kommer minnas honom&hans musik. Min mamma har älskat honom i alla år och är helt chockad & jag har växt upp med hans musik, och kommer aldrig sluta lyssna,älskar honom helt enkelt!  vi båda är helt rörda.. hans musik är nog den bästa & jag vet nog ingen som inte tycker om hans musik även vilken musiksmak man har annars. han har gjort dom allra bästa låtarna genom tiderna,dom allra bästa stegen, danserna och han var mångas förebild & många tar efter honom, men han är verkligen speciellt och aldrig någonsin kommer någon kunna jämföras med honom. Ingen kommer bli som honom. Det är ganska sjukt att uppleva självaste Michael Jacksons död.. herregud, man är verkligen rörd, man sitter och kollar på massa av hans videos & lyssnar på hans låtar och man kan inte hjälpa att man bara känner för att gråta. hoppas inte att hans sista tid var jobbig. men så var det sälert, alla fördomar han fått.. och nu vill alla hylla honom. jag har då alltid trott det bästa om honom<3 han var så sjukt mäktig. iaf, det finns mkt att säga men det räcker nog!
 REST IN PEACE MICHAEL JACKSON! WE WILL NEVER FORGET YOU!





But they told me
a man should be faithful
and walk when not able
and fight til the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0