day 1 at work

Min dag har bestått av dans,dans& åter dans, och så kommer mina dagar se ut 4 veckor framåt. 7 timmar dans per dag, kan inte bli bättre? jo om vi fick ta in solen inomhus.. Kommer iaf ha träningsvärk & blåmärken från idag, massvis med golv & impro.. kul men det kommer bli sjukt långa dagar. seg var jag efter vi slutat så jag har bara varit hemma & kollat massa dans, annars så äre 8 månader för mig & min baby idag :*  hihi. sov hos honom inatt men jag saknar honom redan. nu ska jag hoppa in i duschen,sen blir det stretch & jobba på utåtvridningen. bye bye for now!

när vi uppträdde på YEAH09 festivalen.


Kommentarer
Postat av: i d a

grymma på och dansa!

2009-06-23 @ 11:43:58
Postat av: Julia

Du är så jävla grym på att dansa! Vilka dansstilar ingår i denna video och vilken dansskola började du dansa på? mycket nyfiken, skulle vilja bli lika bra som du på att dansa! :D

2011-08-24 @ 19:47:03
URL: http://jjuliachristinejohanna.blogg.se/
Postat av: louise

Taack så mycket! I den här videon dansar vi hiphop new style och dancehall. Jag började dansa på en skola i hallsberg då jag bodde i kumla, sedan nerikes dansinstitut men jag fastnade på Entré danskola här i örebro .. det är den bästa skolan i örebro!

2011-08-24 @ 23:05:49
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0