Blev kvar länge

i'm back at home.
vi blev kvar där för vi hade de så trevligt, så jag har precis kommit hem. vi har ätit,snackat,dansat,lyssnat på musik,snackat lite till osv. så himla kul & umgås med hela deras familj, ah det så var fullt hus.  :)
fast att ingen ville ställa upp på bild frivillig förutom lille ryan som är världens sötaste lilla unge så fick jag några som jag kan visa..


Leissa, trötta nadir(som är miguels bästa kompis) & majuf som jag inte stavar rätt på säkert.

ryan som bara är 3 år, världens gulligaste unge man vill bara ta med honom hem kan jag lova er..
så snäll o söt, men samtidig väldigt busig med massa energi.

han gillade min kamera och ville ta kort men det blev mest på taket och i golvet
så det blev inga bilder på de andra, vi var iaf 11 st :) thanks for the night everybody<3

nu ska jag sova & sen upp tidigt, ska kolla på älskling när han spelar sista dagen i Örebro cupen,efter hans sista match ska vi till g-vik för imorgon kmr det bli hela 31 grader har jag hört, nice!
peace&love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0