the hangover



hahaha, baksmällan som den heter på svenska.
var och såg den på bio igår med älskling, alltså jag kan inte sluta skratta när jag tänker på den, den var den sjukaste roligaste filmen jag sett, ärligt ni måste se den! ett mycket bra tips om ni är uttråkade i Örebro stad.

Efter bion gick vi och åt lite på BK, sen gick vi vidare och satte oss vid örebro slott, på dom här sköna bänkarna som typ halv ligger ner. Vi satt där och pratade om allt & inget, och det var så underbart skönt, du är verkligen den jag älskar mest och kan säga allt till och du förstår mig så bra : ') trodde aldrig någonsin JAG skulle känna såhär starkt för någon och få det tillbaka. yeye, i love ma baby. you and me <3 saknar mina brudar gör jag, men hoppas på tjejkväll på söndag? imorgon blir det iaf att träffa min ida, vad jag har saknat diggg!
Men man får ju nog av det här tråkiga vädret, regn,regn, 10 grader -.- När ska sommaren komma? den kommer väl antagligen när jag är instängd med mitt sommarjobb som börjar den 22 juni och håller på till 16 juli -.- det är väl då sommaren lyckas ta sig fram,haha! Men jag ska inte klaga, jag och tjejerna ska åka utomlands i någon vecka efter, vi hoppas att det blir så också. Men helldre jobba mkt den här sommaren än nästa känns det som, ska iaf hinna med mkt party i sommar, hinna bli utvilad till nästa skolår som ska gå så mkt bättre än det första, & vi ska flytta in till örebro, gosh vad jag längtar och hoppas på att vi får de nybyggda lägenheterna kallade Behrns Center,med mysig trädgård på 4 våningen med bl.a pool! Fast just nu känns det här sommarlovet ganska dött, det börjar inte bra, men man får hoppas och vänta på att det blir bättre väder, känns som att allt hänger på det, man blir inte så taggad och göra något i regn & blåst osv.. så ikväll kommer sammi till mig och myser, det är det bästa man kan göra i detta väder :) just det, har fått frågor om jag kan lägga in lite av mina smink tips, det ska jag göra soon! och Cissi frågade här om vilka låtar vi dansade till på vårshowen, det var Pose - terro 3000 & sweat - sean paul. hoppas du fick rätt svar.
ganska långt inlägg men har ju inte skrivit så mkt dom här dagarna. ttyl. peace

Kommentarer
Postat av: Ida

du är snyggast!

tack babby<33333

joo för fan hahaha! har en hel 70is

det ska supas ikväll :D :D :D :D

2009-06-12 @ 15:06:48
URL: http://idaosterberg.blogg.se/
Postat av: viktoria

kan inte på söndag :( lördag eller måndag? <3

2009-06-12 @ 16:50:59
URL: http://viktyria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0