baby love

Har varit ute och gått en kortis, det var skönt! så skönt ute, men imorgon ska det tydligen inte bli lika skönt har jag hört:( vill inte att det ska stämma! Och då äre krampen som gäller, risbergska mot carro, för er som inte vet, är inte ett dugg taggad, men det kan vara för att jag aldrig har varit med eftersom att jag är etta och inte vet hur det går till ;) Om vädret bara var lite bättre då du... Iaf, det är sista skolaveckan, har iof redan tagit sommarlov, alla kurser är slut o.s.v, nu är de bara lek, men på torsdag slutar vi, Kan knappt fatta det, det har gått så sjuuuukt fort det här året. Men det är ju bra det, klagar inte iaf :D Saknar min älskling, jag älskar honom så otroligt mkt, och jag älskar att jag kan prata med honom om vad som helst, han är den enda jag känt såhär för, och det är en sån skön känsla. <3<3

iaf, har funderat länge på att förstora läpparna, inget fel på mina men alltså göra dom lite fylligare, för jag tycker det är SÅ snyggt, inte så att det skulle se onaturligt ut eller så, för jag vill inte se fejk ut, men förstora läpparna är det enda ingreppet jag någonsin skulle göra iaf.. och varför inte göra det man tkr är snyggt, när man endå kan göra det? :) alla vill väl vara nöjda, right. så vi får väl se vad som händer efter sommaren, så ni inte blir totally confused om, haha!
Vad tycker ni om det?
Peace, det var allt för idag!


Kommentarer
Postat av: isabella

jag vill också förstora;)

2009-06-01 @ 23:12:16
URL: http://isabellaorrfelt.blogg.se/
Postat av: hotgirl

det finns en "läppglans" som gör att läpparda blir större. tästa den i stället för hårda cilikon läppar gå in på kicks och fråga de kan hjälpa dig!

2009-06-02 @ 14:50:20
Postat av: louiz

ah, jag har haft en massa sånna plumping läppglans, men tkr inte dom gör ngn större skillnad! ;P

2009-06-02 @ 16:58:56
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0