090605

uppträdandet igår då. gick väl okej med tanke på att vi saknade en ''medlem'' som var i norge och vi fick göra om placeringar o steg precis innan, louise var skadad och var inte med på dancehallen, jag & emmelie vart båda skadade under tiden vi dansade. men vi är grymma som stog ut med det. Vi får ju alltid bra respons och det fick vi denna gång med, även fast vi inte tyckte det gick så bra, och vi var tröttare än vanligt, ärligt talat så kan vi MKT bättre än sådär, vi var inte på topp last night! Nu längtar vi till att få göra massa nytt, all by our self this time. efter åt vi på bk, och sen följde sammi med mig hem, vi fick skjuts av paul och fataki till kumla, och idag har vi myst hela dagen, skulle kollat på studenterna men orkade inte åka in. bby har precis åkt iväg för att övnings köra, sen kommer han väl tbks om jag och tjejerna inte skulle hitta på ngt ikväll.. :* kisses
gillar inte wannabe's.



nu lite bilder från skolavslutningen!


gjorde inget speciellt med håret.

tog på mig  tights eftersom det blåste & regnade..
 sämsta vädret


sång från kören och rektorn snackade i aulan.








em,lou,vik, jag




våra mentorer hade bakat tårtor åt oss!;) yummie






hahaha kramkalas. ÄLSKAR våran klass fo sho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0