090601

Hola!
första juni och det är sjukt varmt redan nu på morgonen, Härligt! sitter i skolan och har precis gjort klart en sista engelskaupg. Så nu tror jag det är slut på plugg inför sommaren, inte för att det har varit alldeles för mycket plugg i ettan, yeye,de blir ju vad man gör det till och jag har ju då inte pluggat  my ass off. Till tvåan får jag skärpa mig :o har inga mer lektioner för idag och klockan är 9.25, men jag måste sitta och vänta till kl 11, då det är krampen pepp, sen får man åka hem -.- orkar man? efter ska jag iaf gå på stan, köpa lite sommarkläder och idag så ska jag hämta ut min skolavslutnings klänning, :D sätter mig i solen medans jag väntar :*

tänkte slänga in dagens outfit för en gångs skull när jag tagit kort, det blir lite senare när jag är hemma!
Kisses L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0