sveriges dansare hyllar MJ :)


blir så glad när jag hör michaels musik, men samtidigt så ledsen, cuz he is gone :(

Jobbat till kl 5 idag med, och idag har jag världens bästa humör :D måste säga att jag älskar livet idag! nästa vecka är sista veckan jag jobbar & det kommer bestå av våra föreställningar.. så i stort sett är det snart slut med 'jobb' imorgon..för vi kommer gå  halvdagar nästa vecka & på torsdag är första föreställningen. wihoo, men kommer fkts sakna det! det har varit mkt lärorikt och kul, också jobbigt men det glömmer man bort.. och oftast när det är sånt här väder så sitter man inne om man inte har jobb, de flesta gör.. så är glad att jag gör något vettigt av mina dagar :D men sommaren har bara flygit iväg? det är inte långt kvar till vi börjar skolan igen -.- vill inte tänka tanken ens... vill ha lite lov tack! man har inte hunnit med ngt denna sommar känns det som.. men några veckor kvar så :) puss :* saknar bby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0