some new stuff

hey ya'll.
idag blev det lite shopping, vem tackar nej till det? har börjat på min väg till att få tillbaka mina långa naglar, så att jag slipper göra nagelförlängning, för nu är jag dödstrött på att jag börjat bita på naglarna igen,bad habit!. så GO ME! har precis ätit hem gjord pizza, mums, ikväll blir det att bara ta de lugnt vad jag vet än så länge! nu ska jag göra hårinpackning.


my outfit for today

fick med mig det här hem. dåliga bilder men!


guld bh & trosa
hårinpackning
gulligt korsettlinne
vitt linne med rosa detaljer
brun lång "klänning"
pälsväst♥
rosa luvtröja
vitt baslinne


pälsen & korsettlinnet är mina favoriter, ♥ fierce!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt hooot

2009-07-23 @ 21:20:13
Postat av: jennifer

jag har också det korsettlinnet, love it! men vart har du hittat den pälsvästen? letar också efter något liknande.. :)

2009-07-30 @ 22:20:14
Postat av: Anonym

ah den är nice!

köpte päls västen på gina :)

2009-07-30 @ 23:03:10
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0