regnig sommar

regn regn regn! god kväll ya'll.
sitter här och MJ spelas från mina högtalare, just nu äre Human Nature på repeat! tänkte berätta lite kort om min dag. vaknade upp hos älskling runt 3 tiden, vi var uppe sent på natten så det var därför vi vaknade så sent.. och man missar ju inte något fint väder så det spelar ju ingen roll. sen vi åt lite mat, och glass & jordgubbar, och så tog vi ett långt och skönt bad med massa skumm, made by ME såklart! sen tog vi det lugnt, och vid halv 8 åkte jag hem för att äta tacos, och sen satte jag på en film och har läst igenom en minnes tidning på 68 sidor om bara MJ. orkade inte göra ngt annat idag =) man är trött på helgerna när man jobbat hela veckan. så taggar inför sista veckan, med föreställningar. sen får jag mitt efterlängtade lov, då ska jag ta och göra så mkt som jag kan innan skolan. för tycker att hittils har jag inte kunnat gjort så mkt av mitt lov.. det beror ju på mitt jobb men endå! nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan, lyssna på MJ, godis & prata med älskling.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0