R.A.M

jobbat idag, sista vanliga dagen! sen gick jag upp på stan för att köpa ett par till jeansleggings & så köpte jag ett par skor som jag velat haft ett tag. tog tåget hem & snart ska jag hem till sara, sover där inatt så kommer inte att blogga något mer.. och imorgon ska vi gå på stan i några timmar, då kanske johanna kmr upp efter sitt jobb, saknar henne! vid 4 ska jag till nya teatern och fixa inför premiären för R.A.M som håller på tors-lördag.. ska bli kul är riktigt taggad nu! efter föreställningen ska vi, hela dansgänget gå & äta på coco thai som vi bokat bord på. så det blir en kul dag. Önska oss lycka till!

om ni vill se föreställningen så boka på [email protected] eller bara kom till nya teatern där den kommer att vara
torsdag kl 19.00
fredag kl 15.00 & 19.00
lördag kl 15.00 & 19.00


skorna!


Kommentarer
Postat av: a n t o n

ska bli kul att kolla på dig på lördag.ha de gott:)själv ska jag åka och bada nu.

2009-07-16 @ 12:46:32
URL: http://antonhessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0