pretty young thing

hello you.
dålig uppdatering, men så blir det ibland när man har fullt upp.
igår var det jobb till 5 som vanligt. och efter kom baby upp på stan och mötte mig, vi gick en runda på stan och då la jag undan lite grejer som jag hittade. sen åkte vi till honom, gick och åt på subway & kollade ice age 3, haha! och idag har han åkt till göteborg och är kvar där tills lördag kväll, inte så lång tid men jag saknar honom redan! idag fick vi sluta klockan 1 & sen gick jag upp på stan och hämtade ut mina kläder som jag la undan igår.. och nu ska jag gå ut en stund och sova i det fina vädret hade jag tänkt. är sjukt trött! SISTA vanliga jobbdagen imorgon, fan vad skönt.

samuel frensborg<3<3<3
& grattis till nelaa :D <3



jeanstights vero moda
linne ifrån gina tricot
kofta ifrån gina tricot
rosa kofta ifrån gina tricot
stickad kofta med luva från Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0