fullsatt premiär

hey ya'll.
gårkvällen spenderades hos miss Q, det var mys (thanks bebe), pancakes & sex and the city men endå mest girltalk till sent på natten :) sov kvar, och vad skönt det var att få sova ut idag!! vid 1 tiden drog vi upp på stan, köpte mig ett par skor.. när sara åkte hem så köpte jag saigon & så kom johanna, gud vad kul det var att få träffa henne för det var så längesen. vi satt & pratade vid slottet ända till jag skulle till nya teatern.

Premiären gick ju bra tycker jag, riktigt kul var det.. och har nyss kommit hem ifrån coco thai, alla dansare gick & åt efter.. imorgon gäller det igen! slänger in lite bilder.

 
från märket TIAMO!

efter premiären. fler bilder på facebook..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0