my bby is home

älskling är äntligen hemma, som jag saknat honom! han kom & kollade på sista föreställningen igår, så glad jag blev, direktinkommen från gbg med resväska & allt hihi!
iaf, igår var det sista uppvärmningen, sista gången vi alla dansar tsm, sista föreställningarna :( så snabbt det gått .. vi är som en liten familj ju, så igår efter föreställningen skrev vi allas namn på programbladet som vi skickade runt, så vi fick ett varsitt med alla namn, dansade till michael jackson,gjorde pyramiden, lottade ut våra "fina" scenkläder, plockade ner scenografin :( jaja, det har verkligen varit ett drömsommarjobb, alla fina nya vänner, kisses to my dancers :*

 

var & åt sushi med the family emellan föreställningarna!

det blev ganska så sent, jag och sammi skulle egentligen ut och äta på någon restaurang.. men eftersom det blev sent så fanns ingenting öppet mer än 2 pizzerior så vi åt på palette istället haha! det var mysigt endå, sen gick vi ifrån stan hem till honom, det var också skönt, pratade om allt, allt,allt så som jag bara kan göra med dig! jag är så lycklig ♥ vi vaknade ganska så sent imorse, det var skitväder så vi har stannat i sängen hela dagenm inga fel alls med den underbaraste på jorden. ända tills jag skulle på bio med sis, vi såg harry potter, kom hem för en timma sen ungefär, ska snart lägga mig, för tidigt imorgon kommer mäklarn och tar kort på vår lägenhet :D

peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0