Mind on my money?

blev en mysig tv kväll med mammi istället.. för jag mådde inte så bra förut så orkade inte ta mig ut idag. först såg vi so you think you can dance & sen våran hyra film.. till det åt vi grönsaker & dipp, yey ;)  nu känner jag för att göra lite girly routines, & ta en skön nattdusch! det innebär att ja måste ta en lång inpackning också, så att jag inte får stryk imorgon när jag ska till hårsalongen.
ska göra om mina extenssions again, skööönt! Men för första gången ska jag återanvända mitt hår som jag haft nu, för det är i riktigt bra skick.. har aldrig gjort det förut, har alltid köpt nytt, men det behövs ju inte när det är så bra fortfarande så då funkar det att använda 2 ggr. Och så sparar vi lite pengar på de också, det är mkt dyrt .. jag undrar hur många 1000-lappar som jag har spenderat på det? tänk över 5 000:- var tredje månad sedan jag var 14 hmm... yepp man får ångest, men jag vill inte vara utan det heller så! Det kan kännas lame för vissa, men det känns ju som mitt egna.. skulle känna mig naken utan de. tur att jag inte betalar själv, hihi. wow, nu ska jag inte skriva en bok om mitt hår.
peace & love ♥

Och, har ni några tips för att göra min blogg mer intressant söta läsare? Varför lämnar ni inga kommentarer, jag ser ju att ni hittar hit, skulle vara kul & höra lite vad ni tycker ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

typ lägg mer bilder ^^

2009-07-29 @ 02:00:02
Postat av: meliie

Fin blogg :)

Besök gärna min blogg & kommentera :D

Säg vad du tycker om kelly clarksons nya låt:D

2009-07-29 @ 12:13:54
URL: http://mmeliiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

du svarar knappt på kommentarer? :S bara ibland. men hur långt är ditt riktigaa hår?

2009-07-29 @ 15:42:28
Postat av: Anonym

Jo, jag svarar på kommentarer? är det ngt jag inte svarar på så skriv det, man får leta runt lite för att se. mitt riktiga hår är precis under brösten, men tunt.

2009-07-29 @ 17:45:32
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHAHAHA

2009-07-31 @ 17:09:16
URL: http://sandryyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

typ mer bilder på din vardag, och på dig också såklart :) och kanske skönhetstips eller nåt?

tycker annars att du har en bra blogg :)

2009-08-03 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0