I wish

hola, precis inkommen från en kul dag/kväll med tjejerna. på förmiddagen åkte viktoria, jag & louise in till marieberg, köpte endast ett linne som jag kan visa. det var bra av mig, iof fanns det inte så mkt jag ville ha men endå.. sen åkte vi vidare och mötte upp lorena & johanna på stan, och så lämnade vi louise där för hon skulle hem. Vi bestämde oss för att gå och se Brüno på bio.. sjuk film som gav oss många skratt. efter bion drog vi vidare hem till Lorenas place, där fick vi för oss att dra fram kortleken & spelade en massa olika kortspel, det har man inte gjort på flera år? Vi hade riktigt kul medans vi gjorde det iaf, vi är så sjuka tsm,haha,mkt lyckad dag och kväll, men kan man förvänta sig ngt annat med de bästa? nope ;)

 



nya linnet. ' love me hate me ' står de

Kommentarer
Postat av: julia

TackTack :D

Schysst blogg du har :>

2009-07-28 @ 00:19:35
URL: http://juliascribble.blogg.se/
Postat av: meliie

Riktigt snyggt linne :)

Kolla gärna in min blogg & tipsa mig om hur man kan göra ny header :D

2009-07-28 @ 12:44:49
URL: http://mmeliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0