heldag på hårsalongen

i'm back! har fixat mitt hår i 5 timmar!! aja, det är sjukt mkt kortare än innan eftersom jag återanvände det... det är ovant, det känns jättefräsch och nygjort, men jag är inte nöjd eftersom det är så kort, så jag ska snart göra om det igen med nytt hår, annars är jag ju självklart nöjd hur dom gör sitt jobb där. Och så fick jag ju en present av dom eftersom att jag är stammis;)

fick en fråga förut om hur långt mitt riktiga hår är, och det längsta är ungefär som jag har nu med extenssions fast så mycket tunnare... så såhär ser ja ut nu & så långt är mitt längsta ' egna ' hår, fast mycket tunnare blev,men jag blev chockad så mycket det har växt.

vill ha längre snabbt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

använder du löshår?

2009-07-29 @ 20:10:40
Postat av: Anonym

ja, det är just det jag skrivit i dom två senaste inlägg tidigare!

2009-07-29 @ 20:28:37
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du jätte tunnt utan löshår? du har fint hår ändå :)

2009-07-30 @ 23:20:08
Postat av: Anonym

nja, inte jätte tunt men normal tunt, men jag är ju så van med att ha jätte tjockt med extenssions :) hihi tack =)

2009-07-30 @ 23:51:05
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0