ALLA DANSARE HYLLAR MJ

Bounce behöver din hjälp då vi ska samla minst 100 dansare för att göra orginalkoreografin till Beat It på Centralstationen, Drottninggatan, och Stureplan onsdag 8/7.


Det kommer att filmas av ett professionellt team och klippas ihop för att sedan läggas ut på youtube och sedan spridas världen över.


Upplägget är att en person börjar dansa mitt i folkmassan, därefter fyller de andra utplacerade dansarna på allteftersom. Se detta klipp som gjorts i London som referens: http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM

Gammal eller ung spelar ingen roll, ju mer "vanliga" vi ser ut desto bättre. vi i Bounce ser detta som en möjlighet för alla dansare att göra någonting bra och grymt roligt tillsammans. Hela danscommunityn samlad!! wohah!
mer info på www.myspace.com/bounce

skulle så gäääärna vilja vara med & hylla honom, om jag kunde skulle jag åkt direkt :'( ni som kan, åk förfffan!
iaf idag har jag jobbat till 4 ,färgat håret, kolla nyss på en film om jacksons familj & ska snart kolla på minnestunden av MJ, medans jag väntar på att min älskling ska komma :) MJ, you'll always be in my heart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf kan du inte?

2009-07-07 @ 23:48:01
Postat av: Anonym

för att jag jobbar till kl 5! :(

2009-07-08 @ 00:08:16
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0