5 juli

hey ya'll.
i fredags var det party hos irmz, det var trevligt :) sen följde älskling med mig hem & sov. hela lördagen chillade vi hemma hos mig.. det behövdes! idag har jag vart på stan med louise, köpte en parfym,en långärmad kofta, armband & örhängen! så satte vi oss och åt på BK, äntligen har jag fått tillbaka matlusten.. säger bara TACK! helgerna tar slut så snabbt, och imorgon är det jobb igen, är inte sugen kan jag säga.. även om det är dans,men bara två veckor kvar! aja nu ska jag ta det hur lugnt som helst, när jag väl kan.. Glass,krossad choklad & jordgubbar nurå.. puss!


the outfit for today

fiesta @ irmz i fredags.







Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är det vita linnet ifrån? :)

2009-07-07 @ 11:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0