2 juli

shit vad snabbt tiden går på jobbet. nu har vi redan jobbat halva tiden.. så bara två veckor kvar! det går snabbare & snabbare för varje dag, och så lär vi känna varandra bättre och vi har sjukt kul, lite material är klart som vi börjat repa på idag :D .. tänker inte ens på att ja missar att vara ute i solen, för det här är så sjukt mkt bättre, känner redan att jag utvecklats enormt mycket på den här korta tiden. Men vi jobbar hårt, det är långa dagar och varmt i lokalen, och idag kände jag att jag inte ätit på 3 dagar, orkade knappt hålla uppe mig själv, så tvingade i mig mat förut.. och nu växer de inte i munnen på mig, hoppas det stannar så! efter jobbet drog jag mig några steg till hiphop house som ligger mittemot nya teatern, där jag jobbar för er som inte vet! Mamma var där, för leissa skulle spela in.. och så var Asiba där och skulle spela in, så de va skönt o sitta där ett tag och snacka! :) sen drog vi vidare till stan, fikade och fick med mig lite kläder hem, fierce! .. nu ska jag dra igen. skönt med helg imorgon, då blir det party! peace.

Kommentarer
Postat av: louise

jobbar du på hiphop house :O`?

2009-07-02 @ 19:27:12
URL: http://llouiseg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej louise, det skulle du veta isf! Nya teatern skrev jag att jag jobbar på om du missade det, haha:)

2009-07-04 @ 21:21:42
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0