tisdagar

Jahapp, skola idag som vanligt, gick rätt snabbt endå =) sen blev det att gå upp på stan och äta med tjejerna, gick runt och kikade på stan en stund tills det var dags för balett träningen, Jag är inte direkt en balettdansare, men för de som inte vet är den träningen man får där viktig för vilken dansstil man än vill satsa på! Så det är bara o kämpa varje tisdag, keep on!

Kollade nyss klart på topmodel & jag ville verkligen inte att Isis skulle åka ut, så det var synd. Nu kan man bara vänta på att det ska bli torsdag så vi får åka iväg till Sthlm =) " Imorgon kan vi säga' imorgon åker vi tjejer' " hahaha så söta är vi!
vi kommer att stanna kvar till lördag kväll i sthlm, för vi ska gå på stan och shoppa. Åh det kommer bli bäst med dom bäästa.
nu ska jag göra iordning mig för natten.
Natti natti,puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: och jag köpte dom idag ;) hihi! vad händer looo?<3

2009-01-20 @ 21:37:34
Postat av: Anonym

det var från IDA ÖSTERBERG FÖFAN ;)

2009-01-20 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0