tisdag

som vanligt en skoldag som inte känns som en skoldag. jag längtar inte till tvåan!  för då kommer allt plugg. iaf, det var bio på morgonen, sen inga mer lektioner! haha, Trevligt. Så jag väntade på att de andra skulle sluta, sen blev det att gå runt på stan o kika lite. Såklart hittar jag en skinnjacka jag vill ha! Och jag som redan köpte en i sthlm, + att jag beställde en förra veckan! Men jag vill ha den iaf så ja la undan den till imorgon, lika bra. Hittade lite andra småsaker också.

Sen blev det la baguett, och sen vidare till baletten. fkts kul idag! Nu har jag precis kommit in, jag väntar på att sammi ska komma till mig, men hans träning är inte slut än på ett tag :( men vi ska mysaaa :* ikväll är det top model på tv.

bloggar imorgon. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0