söndag

i fredags blev det lyckat med mina tjejer, vi var ute och åt på något nytt amerikanskt ställe, jätte gott var det, vi satt där ett tag och snackade o hade kul, sen gick vi iväg och hyrde film & det tog ju ett tag hahah, tillslut blev det 'get rich or die tryin' som dom flesta av oss hade sett ett par gånger (A) för min del kanske 10 ggr? Men det var längesen och den är lika bra fortfarande tycker jag. så åkte vi hem till louise, och hade det mys, sen tog jag,vik, o lorena nattbussen hem. en kille börjar jiddra med lorena, vi säger att dom bara ska gå, vickan får värsta smällen av den där pussyn, det kan man kalla en kille som slår tjejer, ursäkta killar, Man slår inte tjejer! Respekt förfan! iaf han hade ingen chans mot lorena, hon låg på honom och mata slag på det fula ansiktet, så rätt haha! shit.

men tack tjejer för kvällen, ni är bäst, love ya'll ♥ ♥
louise,emmelie,viktoria,lorena

och igår var jag och kollade på shan the man, stand up för dom som inte vet. helt okej;) sen åkte jag hem med baby till honom, det var mys som alltid, och sen tog jag nattbussen hem för han hade träning på morgonen. då hade jag någon jobbig snubbe bredvid mig hela vägen hem -.- är trött, ska gå & lägga mig en stund igen, vet inte varför jag vaknade, klockan är bara 11.
peace lou:*

Kommentarer
Postat av: telliana

ofta, slog han henne bara sådär? :o

2009-01-18 @ 13:09:12
URL: http://telliana.blogspot.com
Postat av: Anonym

Dom finns på hm att köpa :) men brukar oftast inte finnas i stolekar :S men annars finns dom på cicy.se eller hur det stavas ;)

2009-01-18 @ 20:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0