Onsdag

Dagen innan vi åker idag, känns bra :D Men känner mig stressad & jag vet inte varför, fast jag har saker att göra idag, plugga engelska, packa en massa, beställa tid till klippning, beställa tid till att fixa naglarna. Och så vill jag ju ta det lugnt och hinna kolla OTH & gossip girl. det är så bra! Åh det är så mycket som jag vill köpa, och då blir jag stressad, för jag blir rädd att jag inte ska hitta det eller att det ska ta slut, så typiskt mig =) haha. Saknar bby en massa också, har inte pratat med honom sen i söndags. han är i sälen & det är jätte dålig täckning så man kommer inte ens fram! :(

kanske blir det sista jag skriver innan jag åker upp till sthlm, eller så kanske jag hinner blogga senare ikväll.
puss, take care ya'll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0