MEMORIES

jag tänke visa er lite gammla bilder, hur man såg ut. och hur allt har förändrats. 
Bilderna kommer inte komma i ordning, utan lägger bara ut lite. Ganska många, kolla om ni orkar!

Enjoy!!


Jag & Louise. Kan man förstå att det är vi?
Här i början av vår vänskap.

Jag & Erika. Dig jag lärde känna först när jag bytte skola i 2.an.
Vi hade våra tider, vi var jämt,jämt,jämt. Vi hade alltid lika roligt.

Lilla Miguel & min hand. Jag gillade o retas.

Jag & Ida. Vi var helt galna tillsammans när vi var små.
Det här är så längesen så man knappt kan tro det är vi.

Ellen,Erika,Jag,Carro,Louise. alla stod jättenära varandra här. Det har förändrats
alot. Här sjunger vi solon iallafall. När vi gick på Hagaskolan. 4.an skulle jag tro.

Jag & erika, vi åt jämt !! Det finns så mycket bilder på oss,
om man bara orkade lägga in alla.

Miguel & Jag. Så smååå.

jag har spelat fotboll också! Länge.

isabella och jag. Vi var bästisar och var jämt ett tag! det kan man inte tro nu ouf!

Mathilda,Jag, Louise. vi hade en tid när det var vi 3. Här ett nyår när vi 'badar' i snön.

Louise & Jag höll ihop i alla år vi var bästa vänner.
Vi var allra närmast. We still are, fast vi ses inte lika mkt just nu.

Vi gillade att sitta framför webcamen. Kolla våra ögonbryn -.-
Mina var värst.

Vi var kumlas snyggaste fjortisar huh?;) Jag hade kort o svart hår.

Kommer du ihåg när jag gjorde fiskbensflätan på dig? Och
jag fick göra om den 100 gånger för din skull hahah!



Började vara med min barndomskompis emma.

Gjorde mitt går ljusare o ljusare.

Så blev ja typ blond. Fjortis ?

Det var idas & min sommar. Vi har hela tiden.

I slutet av den sommaren skaffade ja långt fult löshår. Fejk.

slutet av sommaren 2006.

Håret blev iaf lite bättre. Brun/Röd nyans där.

Ida, Louise, Jag <3 också 2006.


Fortfarande fjortis.


Jag & louise tog hål i naveln när vi var 13.

Sommar 2007. Vi var mycket med Alojs och Richard.

Erika & Jag. Jag såg ut såhär i håret, i början av sommaren 2007.

Skolavslutning 7.an. Nicole, Louise, jag!

Richard & Jag!

i slutet blev jag mörkhårig igen.

Louise, Erika, Jag. När vi gick på skogstorp. Var i göteborg med skolan.




Skolavslutning 8.an! Jag, aladdin,louise,desire.

Partyparty! Erika, Louise,Jag!

Bounce summer camp 2007.



2006, vi dansa inne på krämaren.
rum-festivalen



Skogstorptiden. Erika och jag.

2007. Jessica och Louise.

Louise och jag.

erika och jag.

Erika & Fia. vi var mkt vi 3.

Vi brudar i sommras. 2008! erika, jag, louise. lisa bakom. fia & jessica!


det var vi.



haha.

Min syster emelie & jag! Jag är den lilla alltså.

Erika, Louise, Jag.





7.an

sommaren till 8.an

samma.

8.an

8.an


sommaren till 1.an

sommarne till 1.an. Man förändrades så stort under den här sommaren.
utseende, beteénde.

tatuerade mig innan sommaren.





brudar.

the voice 07 med ida.

50 cent andra gången.


i sommras! midsommarafton.


nu får det räcka med bilder. Det finns så många kvar som jag inte orkar lägga in. Jag lovar jag har typ 10 000 bilder på datorn. Men bilder som ni aldrig kommer få se också haha. Peace L :*


EMMELIE(jag) LOUISE G & VIKTORIA
  
men jag måste bara tillägga,
att jag är så jävla glad att jag har träffat er, världens bästa homies har jag!!
love ya'll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tycker du det? :D ska jag fixa till din snart babe! Åh vilka bilder<3 miss

2009-01-29 @ 14:18:56
URL: http://idaosterberg.blogg.se/
Postat av: lorie

du är så himla fin! undrar bara vad du använde för smink produkt på kinderna, på midsommarbilden? :) såg så himla fräscht ut :P skr

2009-01-31 @ 00:06:49
Postat av: Lou

Hahahha, älska bilderna <3

du och jag, always and forever!

2009-01-31 @ 12:41:49
URL: http://louisecederstrand.blogg.se/
Postat av: louizz

tack:* jag använder solpuder ifrån Isadora på sommaren :)

2009-02-01 @ 19:03:47
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

fame factory och "röda helikoptern"... du vet vad jag pratar om, behöver inte nämna vem jag är.

anyway, ...minnen<3:/

2009-02-05 @ 22:15:46
Postat av: louiz

ja jag vet vem du är, minnen alltså <3 det är tråkigt hur saker o ting kan bli.... :/

2009-02-05 @ 22:20:54
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0