Måndagar

Hey, igår kom sami  till mig, jag har saknat honom sååå! han sov hos mig & så åkte vi till skolan imorse, 2 fulla bussar åkte förbi oss, kul på morgonen -.- Aja, det har varit en bra måndag iaf, vi har dans hela måndagen, det är så skönt start på veckan :) improvisationen idag var sssskitkul!

och nu funderar jag på om jag ska börja träna igen,  jag har ju gymkort på enjoy & jag betalar för det varje månad, men går aldrig o tränar längre? någon som vill hänga med, det är ju inte så kul och gå och träna själv (a) måste ju fixa the body of summer 2009;o känns som om jag helt tappat de... nu får jag se vad jag ska göra, iaf ta en dusch!

puss,
11 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0