hey u

jaråå, första skoldagen gick snabbt, hade bare matte & sen klassråd, och idag mår tungan mkt bra, tror nog att jag kan äta ganska normalt imorgon :D har inte ont eller något som dom flesta brukar ha har jag hört, så det är skönt :) efter skolan gick jag iväg till samuel bby, jag var där tills klockan 7, sen åkte jag hem och kollade top model som hade säsongstart igår, hon asiaten är föör skönt, me like. japp nu sitter jag här, har gjort en ny spellista på min ipod här på bloggen, enjoy;)
det är inte långt kvar tills Chris brown kommer till sverige heller, damn!!! ;$ det börjar kännas, finner inga ord hahahah....

aja, skola imorgon :( snart helg iaf, me looove! dags o logga ut & ringa bby.
peace:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0