Chris brown

nu är jag hemma :) det har varit bäst bäst bäst med tjejerna! vill bara vara kvar, känner mig så hemma i sthlm.
Chris brown var obeskrivlig. finner inte ord för att förklara hur det kändes. En grym konsert gjorde han, den som inte tycker han är underbart sexig är konstig. Vi stog allra längst fram, och jag var hur nära honom som helst, så de långa timmarna av väntan var värda, ångrar inte något! But I lost my jacket, parfume, my Ipod, my make up .... haha, men jag får skylla mig själv helt enkelt. Det var så, så, så underbart.

på lördagen packade vi ihop våra saker, och sen blev det stan för oss. :)

jag orkar inte skriva upp hela helgen, men vi har haft det sjukt bra, om man ska kortfatta det.
 Och tjejerna & älskling gjorde den bäst.
Sov hos bby inatt, we gave each other the three words. <3
'Jag älskar dig'.
du är underbar Samuel.


ca 12 kalla timmars väntan utanför hovet.



Men det vare värt. Så begåvad.


    
     

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0