future?

sitter här och tänker, alltså det är så mycket jag vill med dansen. och jag satsar hårt, jag försöker iaf att göra det här i Örebro så mycket som det går, eftersom det finns ingenting att välja emellan, inget nytt, inget uppdaterat, och ja funderar på att nästa år söka om till fryshuset/sthlm igen...  för då kan jag dansa på mkt högre nivå än det som finns här i örebro.... Alltså det är så mycket som jag skulle kunna göra, som jag inte kan för att jag bor här. Och jag har testat att pendla med tåg till sthlm varje lördag i två terminer, men till slut orkar man inte, det blir för jobbigt att åka timmar i tåg... jag vill kunna dansa seriöst varje dag. Det finns så många bra dansare som satsar, det är stor konkurrens. jag älskar att dansa, det är det jag vill göra... .. men att bo ensam i sthlm ett år innan familjen kan följa med känns segt. Men det är något jag vill med hela hjärtat... det är så svårt. aja, har tänkt och hållt de inom mig skitlänge, så var bara tvungen o skriva ner det nu.. jag fortsätter o tänker under våren!

Kommentarer
Postat av: irma

jag tycker du ska satsa ;)

lycka till

2009-01-12 @ 17:27:34
URL: http://irmaaaa.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: Hahah alltid lika roligt också! ;)

2009-01-12 @ 21:50:49
URL: http://idaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0