3 dagar kvar

till stockholm,
nu är jag bara Så taggad, för vi åker upp till sthlm på torsdag direkt efter skolan, och så går vi upp tidigt på morgonen för att börja köa till chris browns konsert. ah, det kommer bli en underbar fredag hoppas jag på =) den dagen har jag väntat på i flera år.. synd att man inte var 18 nudå..... då skulle jag spikat gå på hans efterfest. säkert "lite" dyrare än vanliga fester men det skulle det vara värt huh!!

Det skulle sitta fint med sommar nu också. Dags och gymma nudå istället för dans, eftersom att all dans är igång nästa vecka, då blir det träning Måndagar,Tisdagar,Onsdagar,Torsdagar,Fredagar + månd & fred i skolan =)  Ska iväg nu, efter blir det solning. peace

 
beställde en skitsnygg skinnjacka idag. Det är det som är inne nu, korta skinnjackor! längtar tills de blir varmare.
1087:- med frakt. inte farligt alls

Kommentarer
Postat av: Kim

okej, vad kosta den då ?:)

finns den här i stan i örebro ?:)

2009-01-19 @ 22:10:01
URL: http://kimaandersson.blogg.se/
Postat av: Kim

okej då kanske jag ska gå in och ta mig en titt ;)

tack för tipset !:)

2009-01-19 @ 22:18:54
URL: http://.kimaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0