taggad inför en fest

på en måndag, haha!
men det kan va för att senast jag festade/drack var på nyår, så då blir man lite extra taggad när det väl gäller, så helgen längtar jag till och lovet. Det är därför jag inte vill festa så ofta som förut, då blir det roligare när man väl gör det=) och så är det ju alla hjärtans dag på lördag, hoppas jag och baby hittar på något mysigt att göra. fast bara jag får vara med honom så blir allt mysigt! nej, nu har jag snackat klart med älskling i telefon, nu ska jag gå och lägga mig.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt =)

2009-02-09 @ 22:40:24
Postat av: Anonym

haha på en måndag sitter vi och planerar helgen! taggade till tusen! :) FREDAG gumms<3 right?

2009-02-10 @ 18:08:44
URL: http://sophiaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0