Seg dag

Vakna upp bredvid min älskling imorse! Har haft matteprov idag, det känns bra, inte som det brukar kännas efter. Får hoppas att jag blir Godkänd iaf. Sen har jag inte haft några fler lektioner förutom klassråd, så det har varit lite segt o bara vara i skolan. Jag funderar på att gosa ner mig under täcket en stund, innan jag ska möta sammi på stan, ska vara hos honom till min dans börjar ikväll :) Skulle egentligen hinna ner till ungdomsmottagningen här i kumla, men det orkar jag inte med idag, så jag tar det nästa vecka. Imorgon är det sovmorgon, så skööönt!

ganska tråkigt inlägg men, blir inte så mycket update idag. Hoppas ni haft en bra dag ♥
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0