nothing compares 2 you

hey alla läsare. sitter o gosar med min kattunge aragorn,
gårdagen blev mysig med min bästa, det enda jag ville var att få va med honom<3 så det var perfekt, så jag har inte haft tid o skriva förns nu.. Men det har inte hänt så mycket heller, jag har bara varit med min sami, och det kan inte bli bättre än så. ikväll var vi och såg friday the 13th, den var bra, och den var ju inte så läskig, bara om det skulle hända in real life, men det göre inte för jag ska inte ut o campa vad jag vet ;)

ska väl gå och sova snart, för jag ska upp till klockan 12 till hårsalongen och fixa mina extensions. Och så skönt det är med lov, behövs verkligen! hörs imorgon. peaceee


jag vill ha den här färgen på håret igen.

Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

Tack söta du! :-) Hoppas du haft en bra dag

2009-02-16 @ 01:10:27
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

har det slitit på ditt egna hår att ha extensions? eller har det bara varit bra och växt som vanligt?

2009-09-16 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0