mår bäst tillsammans med dig

igår på kvällen träffade jag Sophia en stund, vi snackade o sådär, but we have to catch up a little bit more! sen tog jag tåget till Samuel, skulle komma o överaska honom för att vi var lite småsura på varann,hihi, men det löste sig när jag kom! Simon var där också, så vi chillade lite hemma hos älskling. Började kolla på 'Bedtime stories' men stängde av efter halva då klockan var 5 på natten, så kollade vi klart imorse och baby gjorde frukost åt mig, underbar som han är. vi har legat och myst i sängen typ hela dagen, så skönt!! Sen tog vi ett varmt varmt mysigtbad, och så la vi oss i sängen igen ända tills min mamma kom o hämtade mig så jag slapp ta tåg hem, fast om jag tog tåget skulle ja kunna vara kvar, men nu får jag mysa ensam i min egen säng, så ska fortsätta min söndag med att mysa sönder!!

pusss,hoppas ni haft en bra helg =)


Kommentarer
Postat av: emms

sv: haha de gör du såååå rätt i!!

2009-02-08 @ 23:42:41
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0